10 alimente pentru un abdomen plat.

Cea mai bună metodă pentru a dobândi un abdomen plat este să ai o dietă formată din alimente sănătoase cu un conținut scăzut de calorii și bineînțeles, cât mai multe exerciții. Dar dacă vrei să obții rezultate într-un timp mai scurt, încearcă să incluzi următoarele produse în meniul zilnic.

Ceaiul verde. Dacă consumi ceai verde, vei observa că îți va îmbunătăți metabolismul, va calma starea de balonare cauzată de retenția apei și, bineînțeles, va ajuta la reducerea grăsimilor din organism.

Migdale. Conțin vitamina E și proteine, iar conținutul lor ridicat de fibre te împiedică să simți senzația de foame. În 2007, cercetătorii de la Universitatea Purdue au spus că deși au un conținut ridicat de calorii, migdalele nu contribuie la depunerea grăsimeii de pe abdomen. Mănânca dimineața migdale și vei vedea diferența.

Uleiul de măsline. Absurd dar adevărat – grăsimile te pot ajuta să scazi în greutate. Grăsimile nesaturate ca cele pe care uleiul de măsline le conține pot reduce senzația de foame. De asemenea, uleiul de măsline conține acid oleic care ajută la scăderea grăsimii din organism.

Oțetul de mere. Dacă ești în căutarea unei metode rapide de detoxifiere, încearcă să adaugi câteva lingurițe de oțet de mere în salate. Acționează ca un tonic digestiv, elimină toxinele și te scapă de retenția de apă.

Bananele. Contrar a ceea ce unii oameni cred, bananele contribuie la pierderea în greutate şi NU la îngrășare. Dacă mănânci banane îi vei furniza organismului tău zinc și fibre care contribuie la eliminarea de energie treptată. De asemenea, conțin un nivel ridicat de potasiu.

Fructe de pădure. Mici dar importante, fructele de pădure au un conținut ridicat de antioxidanți și fibre și nu conțin multe calorii. Poți face un smoothie delicios sau le poți presăra peste cerealele tale la micul dejun.

Piperul negru. O metodă simplă de a preveni balonarea și disconfortul după ce ai mâncat? Adaugă puțin piper negru în mâncarea ta.

Orezul brun. Dacă vrei să ai un abdomen plat și tonifiat, ar trebui să începi să mănânci orez brun care este bogat în proteine și vitamine. Deoarece este bogat în vitamina B te va ajuta să arzi mai repede caloriile.

Ardeiul iute. Să adaugi ardei iute în mâncare este o metodă bună de a-ți impulsiona metabolismul, în acest mod vei arde grăsimile mai repede. Un singur ardei iute conține necesarul de beta caroten pentru o zi ( excelent pentru piele, păr și unghii) și vitamina C – un antioxidant esențial care te ajută în bătălia cu toxinele.

Castravetele. Crezi sau nu, castraveții au aceeași origine ca și pepenii, prin urmare au cam aceleași proprietăți.

Facebook Comments

Post a comment