Întărim imunitatea în sezonul rece!

Organismul nostru suferă în perioada rece a anului din cauza temperaturilor scăzute și a lipsei în nutriție a unor citrice2alimente vegetale. Un comportament neglijent, în acest context, poate duce la scăderea imunității și ulterior la boli. Astfel alimentația corectă, bogată în vitamine și minerale este foarte importantă întru menținerea unui sistem imunitar puternic.

Citricele (mandarine, grapefruit, lamâi) reprezintă o sursă bogată  de
vitamina C, care contribuie la întărirea sistemului imunitar și la creșterea rezistenței organismului la infecții.

Dieta-cu-legume-verzi-1Legumele verzi ( varză, broccoli, salată verde, conopida) sunt bogate în vitamine, minerale și antioxidanți, se consumă zilnic în stare naturală și proaspătă, pentru ca organismul să beneficieze de componentelor nutritive.Studiu - Consumul Regulat de Usturoi Reduce aproape la Jumatate Riscul de Cancer

Usturoiul este cunoscut ca fiind un aliment cu proprietăți antiseptice, el fiind
recomandat împotriva răcelii. Usturoiul conține o multitudine de elemente nutritive: calciu, potasiu, fier, sulf, dar și vitamina B și C care au un rol mineralizant, distrugând și agenții patogeni.

Nuts01Nucile au proprietăți nutritive valoroase fiind bogate în Omega 3 care mărește rezistența organismului nostru la infecții. Vitamina E din nuci este esențială pentru o piele sănătoasă și pentru un sistem imunitar puternic.1613

Morcovul consumat în stare crudă aduce efecte benefice întregului organism. Beta- carotenul, vitaminele B, C, D,  E, dar și conținutul bogat în săruri minerale contribuie la întărirea sistemului imunitar.

 

Sperăm că sfaturile noastre vă vor ajuta să vă mențineți sănătatea în această perioadă. Rămâneți alături de noi. Urmează să revenim cu alte informații utile!

Facebook Comments

Post a comment