Cum să alegi poşeta potrivită pentru o ţinută office. 5 trucuri utile

Acest accesoriu este foarte important şi trebuie să se potrivească perfect cu hainele pe care le porţi, dar şi cu locul în care te afli.

1. Culoarea poşetei este foarte importantă

Pentru o întâlnire de afaceri sau pentru o zi obişnuită la birou, genţile noastre ar trebuie să ne ofere o anumită prestanţă şi să ne facă şi mai serioase decât suntem. Culoarea este foarte importantă în acest caz, de aceea nuanţele neutre sunt cele mai potrivite. Este de preferat ca acestea să fie de o singură culoare, iar negrul, albul şi maroul nu vor da greş niciodată.

2. Mărimea genţii

Este de preferat ca mărimea genţii office să fie medie, aceasta oferindu-ţi suficient spaţiu pentru a depozita în ea tot ce îţi este necesar pentru întreaga zi. Poşetele dreptunghiulare sau pătrate sunt cele mai indicate într-un astfel de contex, putând astfel să îţi pui în ea acte sau documente mai importante.

3. Compartimentarea inteligentă

Alege acele genţi care au suficiente buzunare şi compartimente care să îţi satisfacă nevoile. Orice doamnă are nevoie de un produs de îngrijire pe care să îl poarte mereu cu ea, la fel de bine cum şi un document oficial are nevoie să stea separat şi nestrivit.

4. Materialul

Textura genţii este foarte importantă atunci când vrei să dai bine, aşa că pielea naturală nu va da greş niciodată. Fie că este vorba de cea lucioasă sau întoarsă, calitatea se va vedea fără doar şi poate. Aceste poşete impun respect şi îţi arată şi nivelul ori poziţia profesională.

5. Bretelele

Este indicat ca bretelele genţii să fie medii sau mici, deci să fie purtate pe umăr sau în mână. Trebuie să te orientezi în alegerea ei în funcţie de greutatea conţinutului, astfel fiindu-ţi mai uşor să o porţi. Dacă acestea se pot regla, cu atât mai bine!

Citește și:

Costume de baie în funcţie de forma corpului. Află ce te avantajează!

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

Facebook Comments

Post a comment