Dietă. 5 alimente interzise la cină dacă vrei să slăbeşti

Pizza, fast-food-ul, sucurile şi prăjiturile nu au ce să caute în meniul de seară. Descoperă ce nu trebuie să mănânci când ţii regim!
Micul dejun trebuie să fie copios şi nu trebuie să-l sari niciodată când eşti la dietă. La fel de importantă este şi masa de prânz, la care trebuie să optezi pentru carne slabă/fasole boabe/năut alături de o salată mare de crudităţi. Dacă ai început ziua cum trebuie şi ai avut grijă la tot ceea ce mănânci pe parcursul ei, de îndată ce vine seara parcă te apucă toate poftele nebune de cele mai nesănătoase alimente.
Acestea sunt cele care-ţi sabotează dieta şi este de preferat să le eviţi în special seara, deoarece nivelul tău de activitate scade şi riscul de depunere a grăsimilor este inevitabil.
Iată ce nu trebuie să incluzi în meniul tău seara:
1. Pizza
Dacă reuşeşti să te limitezi la o bucată atunci nu este nicio problemă, însă tocmai aceasta este problema cu pizza – nu te mai poţi opri din mâncat. Prin urmare, este de preferat să eviţi acest fel de mâncare seara, deoarece de regulă are o mulţime de ingrediente destul de grase şi cu un aport caloric ridicat.
2. Fast-food
Cea mai neinspirată alegere pe care o poţi face seara. Aceste prăjeli şi alimente au un conţinut caloric foarte ridicat şi nu îţi asigură absolut niciun nutrient. Aşadar, dacă tot pofteşti ceva nesănătos, mai bine gustă ceva în timpul zilei, când eşti în mişcare!
3. Prăjituri şi alte dulciuri
Acestea conţin o cantitate exagerată de zahăr şi nu vei face decât să-ţi sabotezi toată ziua în care te-ai străduit să mănânci sănătos şi de dietă. Dacă pofteşti ceva dulce, mănâncă două pătrăţele de ciocolată neagră, trei-patru fructe uscate sau un fruct proaspăt.
4. Paste cu sosuri hipercalorice
Carbonara cu smântână sau alte variante cu sosuri care conţin multe calorii trebuie evitate la cină. Dacă tot pofteşti paste, este de preferat să le alegi pe cele simple, cu ingrediente puţine şi în mare parte legume sau verdeţuri. Şi nu exagera cu parmezanul presărat pe deasupra!
5. Alcool şi băuturi carbogazoase
Acestea îţi aduci calorii inutile care se adaugă celor din alimentele pe care le-ai consumat la cină. Evită băuturile alcoolice şi sucurile carbogazoase, consumându-le doar ocazional dacă vrei să slăbeşti!

Facebook Comments

Post a comment