Exclusiv: Valentina Andronic despre lansarea unui nou proiect media – Revista VALAND.

VALAND PR&Event Agency anunță lansarea unui nou produs media pe piața R. Moldova.

Toamna aceasta vine cu surprize noi și plăcute din partea celei mai creative companii media. După ce toamna trecută am urmărit cu sufletul la gură evoluția proiectului StarLookBook, în care au fost implicate peste 20 staruri autohtone în ședințele foto stilizate – VALAND PR&Event Agency anunță un nou start – Lansarea celei mai revoluționare reviste pe piața mediatică a R. Moldova – ”VALAND Magazine”.

Imagini video: VALAND PR&Event Agency a dat startul proiectului STAR LOOK BOOK.

STAR LOOK BOOK: Tania Cerga – Femeie PIRAT din zilele noastre!

 

După cum menționează autoarea și proprietara proiectului – Valentina Andronic, revista vine ca un supliment la activitatea agenției și are rolul unui instrument ușor de socializare cu publicul.

”VALAND Magazine este un proiect plămădit în timp și bine prelucrat. Cei care ne-au fost alături și care ne susțin în această idee minunată, sunt la curent cu faptul că ideea de a lansa acest media proiect nu a apărut peste noapte. Spre deosebire de alte proiecte de acest gen existente pe piață – VALAND Magazine apare ca un instrument de socializare cu publicul și nicidecum ca un instrument 100% publicitar. Prin intermediul revistei vom comunica cu publicul și vom aduce acestuia cea mai veridică și actuală informație utilă unei persoane social-active.”

Urmărind primele machete am aflat că revista este format A4, glance, atractivă și destul de complexă. Aceasta conține cca 100 pagini și înglobează informații diverse ca: sănătate, frumusețe, fashion, automobile, turism, carieră și business.

”Pentru ediția pilot ne-am propus ca aceasta să conțină un spectru larg de informație, clasificată pe rubrici asemenea portalului de divertisment, iar datorită faptului că totuși suntem în perioada de toamnă, ne-am decis să lansăm și două lookbook-uri în revistă pentru trend-urile Autumn-Winter 2016. De ce totuși două? – simplu unul va fi al designerilor autohtoni, iar altul – axat pe colecțiile designerilor internaționali. Astfel, cititorii vor avea posibilitatea să se bucure de informații cu surse diferite.  ” – menționează Valentina.

VALAND Magazine este tipărită într-un număr de 6000 exemplare și distribuită absolut gratuit. ”Am decis ca revista să fie gratuită, pentru că mi-am dorit ca aceasta să fie una citită, ca urmare publicarea informației utile este foarte puțin, necesită să mai fie și accesibilă. M-am gândit la mine și astfel am înțeles că revista trebuie să fie disponibilă și la abonare cu livrare la domiciliu.”

Organizatorii anunță lansarea revistei pentru data de 22 octombrie, în incinta unui restaurant luxos din capitală. Totodată, la lansare se preconizează și un show de amploare, iar fiecare oaspete va savura nu doar din atmosfera plăcută, dar și va pleca acasă cu cadouri frumoase.

Nu ne rămîne decât să așteptăm cu nerăbdare acest eveniment inedit!

Text: Diana Cojocaru

Facebook Comments

Post a comment