În zadar ții dietă dacă ai aceste obiceiuri nesănătoase!

Cum trebuie să te alimentezi corect, pentru a obține un rezultat în urma dietei. Îți propunem câteva sfaturi sănătoase pentru un meniu echilibrat și eficient.

  • Nu mănânci destule calorii

Sunt multe persoane care încearcă să mănânce din ce în ce mai puține calorii. Ei sunt de părere că dacă au pierdut din greutate mâncând 1500 calorii, vor pierde și mai mult dacă vor consuma doar 900 de calorii. Dar acest lucru nu se va întâmpla, deoarece la un moment dat, aportul de calorii pentru a doua zi este prea mic. Este diferit pentru fiecare persoană.

  • Te înfometezi, iar apoi exagerezi cu mâncarea.

Asta se întâmplă tot timpul: oamenii nu mănâncă suficient în prima jumătate a zilei, iar în a doua jumătate mănâncă prea mult. Apoi se plâng că mănâncă mult pe timp de noapte! Soluția constă în a mânca mese bogate în proteine. Însă cea mai importantă masă este micul dejun.

  • Crezi că toate smoothie-urile sunt sănătoase

Nu toate smoothie-urile sunt făcute la fel și pot face mai mult rău decât bine. Unele au denumiri pompoase, dar pot fi încărcate cu zahar și calorii. Este important să citești etichetele pentru a fi sigură că nu te lași păcălită.

  • Nu consumi proteine la micul dejun

Multe persoane ori ei sar peste micul dejun sau consumă un bol mare de cereale cu un conținut ridicat de zahăr. Din păcate, ei pierd beneficiile unui mic dejun bogat în proteine și sfârșesc prin a le fi foame în câteva ore. Îi încurajezăm ca la micul dejun să consume un ou fiert, iaurt grecesc sau, în cazul în care sunt într-o mare grabă, să consume un pumn de nuci cu o bucată de fruct.

  • Ești obsedată de dietele care promit schimbări dramatice

Oamenii au tendința de a trece de la o dietă la alta, fără a înțelege argumentele pro și contra și dacă este un stil de viață care se potrivește nevoilor lor. Ae trebui ca oamenii să nu se mai îngrijoreze atât de mult de ce diete țin cei din jurul lor, ci în schimb, să își cunoască propriul organism și cum reacționează la anumite alimente și obiceiuri alimentare. Cu cât știința descoperă mai multe lucruri despre nutriție, cu atât mai mult înțelegem că fiecare persoană are nevoi dietetice unice.

  • Consumi gustări scăzute în calorii ( în special pe timp de noapte)

Multe persoane care încearcă să piardă în greutate își achiziționează gustări cu un conținut scăzut de calorii, cum ar fi pungile de porumb și deserturile congelate pe care le consumă în timpul nopții. Din păcate, ei cheltuie o mulțime de bani pentru aceste alimente „ speciale”. În loc să cheltuiți banii pe alimente „dietetice”, investiți în alimente proaspete și sănătoase. Și încercați să evitați, pe cât posibil, să mancați pe timpul nopții.

  • Optezi pentru alimentele dietetice procesate

E necesar ca oamenii să nu se mai bazeze pe alimentele nesănătoase, etichetate ca fiind drept „sănătoase”. Grăsimile și caloriile nu sunt inamicul! Mai degrabă consumi o felie de pâine integrală cu unt de arahide adevărat decât să consumi unt de arahide „fără grasimi” care conține substanțe chimice și fibre prelucrate.

  • Elimini carbohidrații nutritivi din alimentația ta

Mulți oameni aleg să consume cereale integrale, legume bogate în amidon și fructe. Ei încearcă să elimine sau să reducă semnificativ fibrele și nutrienții, însă alimentele care conțin carbohidrați nutritivi îi pot ajuta să slăbească.

  • Mănânci sănătos doar într-o anumită perioadă

Mulți oameni sunt atenți la ceea ce mănâncă doar când sunt la dietă. Consumul de alimente sănătoase ar trebui să fie un lucru de zi cu zi, nu doar atunci când încercați să scăpați de kilogramele în plus.

  • Consumi gustări nesănătoase

Înlocuiește gustările nesănătoase cu cele sănătoase precum: nucile, fructele și iaurtul grecesc. Însă trebuie să știi că și aceste gustări sănătoase au calorii care se adaugă la aportul nostru total de calorii.

  • Te bazezi pe suplimente alimentare

O greșeală comună evidentă, este faptul că unii clienți se bazează exclusiv pe suplimentele alimentare, decât pe alimentele reale. De exemplu, înlocuiesc o masă cu un shake.

  • Mănânci în timp ce faci și alte lucruri

Un obicei prost, este acela de a mânca în timp ce lucrezi la calculator sau faci orice altceva. Multi-taskingul este o abilitate prețuită în societatea de astăzi, dar când vine vorba de a mânca, corpurile noastre nu s-au adaptat la acest fenomen. Stomacul nostru ne trimite indicii subtile atunci când ajungem la senzația de sațietate. Însă dacă ești distrasă de alte lucruri poți rata aceste semnale.

  • Ești prea dură cu tine

Atitudinea de genul „totul sau nimic” te duce de fapt la eșec, atunci când ai o zi proastă sau cazi în tentație. Această atitudine îți provoacă o gândire și o alimentație nesănătoasă. Așadar, pentru rezultate optime începe cu pași mici.

  • Mănânci tot din farfurie

Să mănânci tot din farfurie doar ca să nu arunci mâncarea, este o atitudine greșită. Oamenii trebuie să înțeleagă că dacă mănâncă peste măsură, organismul va reacționa.

  • Crezi că alimentele fără gluten sunt sănătoase

O greșeală pe care mulți oameni o comit este aceea de a consuma alimente de tip gluten-free, deoarece ei cred că glutenul îi va îngrășa. De multe ori, aceste produse sunt încărcate cu mai mulți conservanți, aditivi, zahăr, sare, grăsimi sau calorii decât alimentele care conțin gluten.

Facebook Comments

Post a comment