Keyt Moss pe tricourile de la Opening Ceremony și Calvin Klein

În 1993, când a avut încă propria sa marcă, Calvin Klein a decis să meargă pe un pas riscant și să ia în publicitate de lenjerie un tânăr modelul britanic Keyt Moss, care nu era cunoscută atunci în lumea modei.

Acele fotografii alb-negru de David Sims au transformat lumea modei și nu numai estetic: compania Calvin Klein a ieșit din faliment, în timp ce Keyt Moss a devenit un superstar.

f562defcf30f61ded17ad4b01970e265

De atunci, fotografiile bine-cunoscute de multe ori a aparut pe tricouri, iar vedetele care, de altfel, le place să poarte imagini ale colegilor sai, de multe ori  fulgeră în fața paparazzi.

99e631675e2b3ee18321efe8311bdb27

În 2016 Opening Ceremony, împreună cu Calvin Klein a decis să amintesc încă o data de imaginile strălucitoare făcute de Sims și au creat tricouri cu imagini ale lui Keyt Moss de la campania de publicitate din 1993 imprimate pe ele.

de59a36b9a5485062357cb520d4255e6

Tricoul vă va costa 85$ pe site și în magazinele Opening Ceremony, iar toate încasările din vânzări vor merge pentru caritate la amfAR, care studiază SIDA.

Text: Olga Mînzat

Sursă foto: vogue.ru

Facebook Comments

Post a comment