Norma de consum pentru fiecare masă

Revista de ştiinţă Guard Your Health a publicat o serie de studii care arată că problema mâncatului excesiv a început să creeze din ce în ce mai multe probleme în ultimii ani.

Dacă vrei să slăbeşti, nu trebuie să apelezi la o dietă severă, să mănânci numai broccoli pentru 6 luni, ci pur şi simplu trebuie să ai grijă la cantitatea de mâncare pe care o consumi la fiecare masă.

Iată o modalitate simplă prin care să renunţi la consumul de porţii enorme pentru a te bucura apoi de cele mai bune rezultate.

fastfood-1024x768Cele 5 principii ale unei diete de succes

 

» Palmele făcute căuş indică cantitatea ideală de paste pe care ar trebui să le consumi în fiecare zi.

» De două ori dimensiunea podului palmei indică cantitatea de carbohidraţi de care ai nevoie în fiecare zi (orez, cereale, paste, pâine).

» Mărimea palmei indică mărimea porţiei de carne pe care trebuie să o mănânci într-o zi.

» Dimensiunea pumnului îţi spune câte fructe trebuie să mănânci într-o zi. Spre exemplu, dacă vrei să consumi un măr de mărimea pumnului tău într-o zi, indicat ar fi să nu consumi un al doilea fruct.

» Nu ar trebui să consumi o bucată de unt mai mare decât zona superioară a degetului arătător, asta dacă nu vrei ca organismul tău să aibă de suferit.

Cu alte cuvinte, poţi să mănânci orice vrei în continuare şi să slăbeşti, trebuie doar să reduci porţiile pe care te-ai obişnuit să le consumi zilnic la o singură masă.821905_650_1448446983_foodpicture_98257700

 

Facebook Comments

Post a comment