Women’s Cafe: Virgilia Prisăcaru ,,V.OK Esthetic & SPA, locul perfect pentru răsfățul deplin!”

Frumusețe, rafinament și răsfăț – acestea sunt atributele care definesc femeia ce pășește pragul centrului de estetică și SPA V.OK. Fondatoarea salonului, Virgilia Prisăcaru împreună cu echipa de profesioniști muncește cu dăruire și pasiune ca toți vizitatorii să rămână încântați de procedurile puse la dispoziție. Clienții sunt tratați la cel mai înalt nivel, iar rezultatele nu se lasă așteptate. În cadrul interviului, Virgilia ne-a mărturisit că a fost inspirată de profesoara de cosmetologie, în ceea ce privește valorificarea frumuseții. Succesul carierei sale se datorează curajului și perseverenței cu care s-a implicat atât în administrarea centrului, cât și în calitate de cosmetolog.

Noroc mare am avut de profesoara mea, care mi-a inspirat dragostea pentru acest domeniu. În timpul studiilor am început să lucrez într-un cabinet cosmetologic și din start, am fost responsabilă de toate procedurile. La un moment dat, salonul s-a închis, iar eu am primit oferta să deschid un Centru de frumusețe, astfel în anul 2006 am început activitatea.

Cum ai aflat despre produsele Spa Abyss ?

Eu am testat trei luni produsele Spa Abyss, mi-au plăcut pentru că au efecte vizibile. Totodată, în paralel cu testarea mi s-a propus să fiu și trainer. Din start am acceptat, fiindcă era o provocare pentru mine și un proiect ambițios de la care am avut de învățat foarte multe lucruri noi. De la 09.00 până la 17.00 munceam la companie, după care continuam în cabinetul meu cosmetologic.

Mereu mă gândeam la decizia mea, dacă e corectă sau nu. În prezent, sunt distribuitor oficial al produselor Spa Abyss și cred că este cea mai bună hotărâre pe care am făcut-o în activitatea mea.

Cum ai decis să deschizi centru de frumusețe ?

În 2011 am deschis Centrul de frumusețe, iar acolo am făcut și primele seminare cu participarea medicilor veniți de peste hotare. Peste cinci ani, am avut ideea să deschid și a doua filială în centrul capitalei. Aici avem show-room, zona SPA și sala pentru seminare, unde ofer și cursuri de instruire în domeniul cosmetologiei. În paralel, am muncit și lector universitar într-o instituție din țară, periodic sunt invitată ca și președinte la comisiile de examinare ale studenților, la diverse concursuri în domeniul dat. Recent, am deschis a treia filială a centrului, la Iași. De fapt, eu sunt distribuitor a produselor Spa Abyss și în România de mai mult timp, de aici a pornit și ideea salonului.

Cu ce veniți nou pe piața din România ?

În salon venim cu proceduri cosmetologice, ceea ce în România se face doar la clinici, în saloane nu există așa ceva.

Care dintre filiale se bucură de un mai mare succes ?

Ambele saloane din capitală se bucură de succes, însă cabinetul V.OK de pe strada Vasile Alecsandri din centrul orașului este apreciat inclusiv pentru poziționare.

Care este deosebirea dintre clienții din Moldova și cei din România ?

În România, clientele vin pentru proceduri de slăbire sau frumusețe, la noi însă, există tendința de a pune accent și pe ambianța din salon, amabilitate la maxim, să se simtă ca acasă și să beneficieze de relaxare totală.

Ce servicii sunt oferite la V.OK ?

Servicii cosmetologice, inclusiv masaje faciale, care au efecte surprinzătoare, dar și proceduri injectabile. În prezent, regulamentul obligă pe cei care prestează servicii de injectare să aibă studii în medicină.

Cum reușiți să gestionezi saloanele ?

Este foarte complicat, întrucât pe lângă administrare eu sunt și cosmetolog. De fapt, acesta a fost și succesul V.OK, căci m-am implicat direct și am reușit să aduc saloanele la cel mai înalt nivel. În general, toată echipa este testată de mine, iar unele proceduri le fac chiar eu, în special cele inovative.

Mereu m-am pus în locul clientului și m-am întrebat ce aș vrea să obțin atunci când merg la salon, de ce servicii să beneficiezi și cu ce atitudine să fiu tratată. Așa am reușit să înțeleg cerințele și, respectiv, în acest mod, am instruit și personalul.

Este greu să formezi o echipă care să câștige credibilitate în fața clienților ?

Este destul de greu să găsești o echipă bună, dar am găsit-o și sunt mândră că sunt buni nu doar ca specialiști, ci și ca oameni. Mereu vin cu idei și îmi place că muncim împreună pentru rezultate frumoase.

V-a speriat vreo dată concurența ?

În Moldova există concurență și cred că va persista mereu, dar nu m-a speriat niciodată, din contra, mă stimulează să vin cu idei inovative, care să ne diferențieze și să devenim mai buni. Uneori, chiar ne ajută să evităm unele greșeli comise de concurenții noștri.

Sunteți mulțumită de ceea ce ați realizat până acum ?

Am depus multă muncă ca să obțin rezultate frumoase și sunt foarte mulțumită, dar știu că este mereu loc pentru mai bine. Sunt zile în care mă agit ca să-mi iasă totul perfect, altele prea liniștite, însă toate mă fac puternică și încrezătoare.

Pe parcursul anilor, numărul clientelor a crescut. Cum te simți și atunci când vedeți că vizitatoarele continuă să fie fidele V.OK ?

Am cliente care mi-au recunoscut că la început le-am părut mai fricoasă, dar nu s-au dezamăgit, au continuat să creadă în capacitățile mele și până azi ne vizitează. Acest lucru mă bucură. Avem și mulți clienți noi. Dacă, anterior recomandarea venea din partea clienților, acum promovarea prin intermediul rețelelor de socializare oferă un feed-back mai rapid.

La ce proceduri apelezi tu ca să te menții în formă ?

Mereu sunt prinsă în evenimente, dar, când dispun de timp, îmi place mult terapia cu microace. Această procedură îmi ia o oră, dar a doua zi rezultatul este cel așteptat. Dacă fac patru astfel de ședințe are eficacitate în timp. Cât ține de kilograme, mereu sunt în mișcare și beau apă multă, de aceea nu prea adaug în greutate.

Mi-ar plăcea să merg la sala de sport, dar nu reușesc. Îmi plac foarte mult călătoriile și de câte ori am ocazia merg să vizitez locuri frumoase, asta mă inspiră.

Care este lecția învățată pe parcursul anilor ?

Am învățat să nu las lucrul care poate fi făcut azi pentru mâine, fiindcă clientul va fi mulțumit și va avea încredere. La fel, am învățat să fiu corectă în raport cu angajații și clienții, iar atunci când greșesc să mă corectez.

Text: Mocanu Valeria

PhotoCredit:  Valand Magazine

Facebook Comments

Post a comment