YOGA, PILATES, AEROBICA, TAE BO, BODY FLEX, CARDIO…Alege programul tău de fitness împreună cu MASTER SHAPE!

Recent a fost deschis un nou club de Fitness ” Mastershape – Sublim Siluet” unicitatea acestuia constă în antrenamentele petrecute aici care sunt 12 la număr :

Shaping-ul apelează la efortul izometric care este aplicat pe grupe musculare mari, iar datorită poziției de lucru pe aparat grupa musculară vizată este eficient izolată și intens antrenată, restul corpului rămînînd relaxat, astfel evitându-se suprasolicitarea articulațiilor sau a cordului. Ședința de shaping durează 60 de minute.

Tae Bo și Tae Bo Dance  este o ultimă modă în materie de exerciții fizice, o combinație atractivă între aerobic, balet, box, dans hip-hop și antrenament cu greutăți. Acest sport este benefic pentru circulația sanguină, lucrînd întreaga musculatură a corpului, îmbunătățind echilibrul, coordonarea, mobilitatea și întărind sistemul osos.

Aerobicul – unul dintre cele mai energice tipuri de exerciții, te poate scăpa de insomnii: pe lângă starea de bine pe care o conferă, exercițiile îți pot aduce un somn liniștit.

Step aerobica – este o modalitate prin care poți face mișcare, arde calorii, întări mușchii și învăța elemente de coregrafie în același timp, totul într-o atmosferă destinsă, veselă.

O ședință durează în jur de 50-60 de minute, dar experiența îți va arăta că timpul va trece incredibil de repede.

Hip – Hop – Specialiştii spun că hip-hop-ul oferă ascultătorilor un sentiment de putere şi autocunoaştere, ce ar putea fi folosit în rezolvarea propriilor probleme psihologice.

Pilates – Exercițiile Pilates lungesc și întăresc mușchii, îmbunătățesc mobilitatea și elasticitatea articulațiilor. Metoda Pilates condiționează exersarea întregului corp, chiar și a gleznelor și tălpilor.

Fitball training – Mingea de fitball este un adevărat miracol elvețian. De ce spunem aceasta? Pentru că ar putea fi considerată un stimulator universal al mușchilor ce îți oferă posibilitatea de a face mai multe lucruri în scopul menținerii sănătății tale, mai ales dacă duci un stil de viață sedentar.

Yoga – Cu siguranță poți pierde greutatea suplimentară dacă practici un stil atletic de Yoga precum ashtanga sau vinyasa. Yoga este singurul antrenament de care ai nevoie: pozițiile îți mențin corpul sănătos în timp ce îți lucrează toți mușchii – spre deosebire de alergat, care îți poate afecta genunchii.

Bodyflex și Body hard training – Exerciții bazate pe respirație. Bodyflex conține un total de 12 exerciții, începând cu un facelift și se termină cu părți problematice ale corpului, pe care le iau timp de 15 minute.

Cardio – este prescurtarea de la cardiovascular, termen care se referă la inimă. Exercițiile cardiovasculare sunt exercițiile care stimulează frecvența bătăilor inimii și o mențin ridicată pentru o perioadă de timp. Cu ajutorul exercițiilor de tip cardio se pot pierde multe calorii, de aceea acestea pot fi utilizate la planul de antrenament pentru slăbit, mai mult sau mai puțin, în funcție de intensitatea activității alese.

Aceste antrenamente sunt orientate către toți doritorii care vor să se elibereze de stres și rutina zilnică. Antrenamentele  garantează un echilibru interior, mai puțin stres, mai multă energie, concetrare și încredere.

 Text: VALAND PR&Event Agency

 

Facebook Comments

Post a comment